Офіційний веб-сайт Золочівської райдержадміністрації Львівської області
Герб України
Герб України

Золочівська районна державна адміністрація
Львівської області

веб-ресурси:

Золочівська райдержадміністрація
Харківської області

Інвестиційний портал Львівщини

Проект розвитку Львівщини

Законодавство України

База знань Wolfram|Alpha

Золочівська МДФІ повідомляє

Золочівське відділення Буської ОДПІ  повідомляє

Інформація управління ПФУ в Золочівському районі

Районне управління юстиції повідомляє

Відділ статистики інформує

Районний центр зайнятості інформує

Золочівський районний Народний дім ім. І.Білозіра

Золочівський районний територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг

Територіальна державна інспекція з питань праці у Львівській області

Закон України
від 19.10.2010 р.
№2608-VI "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України ..." >>
__________________

"100 кращих товарів України"

Виставки, ярмарки, конкурси - 2015

Календар виставок (ярмарків), які проводитимуться в Республіці Білорусь у 2015 році _________________

Гранти Президента України для обдарованої молоді
_________________

До уваги виборців!

 

Довідково:


Погода у Золочеві


Новини в Україні
та світі





 



Утилізація відпрацьованих люмінесцентних ламп
 

скорость интернета

Сектор розвитку інфраструктури та будівництва
Золочівської райдержадміністрації

Сектор розвитку інфраструктури та будівництва (надалі – сектор) є структурним Золочівської районної державної адміністрації, що утворюється розпорядженням голови райдержадміністрації. У своїй діяльності сектор підпорядковується голові райдержадміністрації та першому заступникові голови райдержадміністрації.

Завідувач сектору - т.в.о. завідувача сектору Шевчук Юрій Федорович

Адреса: 80700. вул. Чорновола,3. м. Золочів, Львівської обл.

Телефон: (03265) 4-21-64.

Основними завданнями сектору розвитку інфраструктури та будівництва є:

1. Забезпечення реалізації державної політики та здійснення організаційних заходів щодо стабілізації роботи паливно-енергетичного комплексу, галузей транспорту, зв'язку та будівництва, формування і виконання регіональних замовлень на території району.

2. Участь у розробленні та виконанні державних і регіональних програм розвитку паливно-енергетичного комплексу, галузей транспорту, зв'язку та будівництва.

3. Участь у виконанні державних програм енергозбереження.

4. Забезпечення реалізації державної політики енергозбереження шляхом виконання регіональних, обласних та районних програм енергозбереження.

5. Участь у розробленні та здійсненні заходів щодо поліпшення інвестиційного клімату в районі для залучення коштів на розвиток промисловості, паливно-енергетичного комплексу, галузей транспорту та зв'язку, реалізації державної інвестиційної та інноваційної політики у сфері енергозбереження.

6. Подання пропозицій щодо розвитку паливно-енергетичного комплексу, галузей транспорту, зв'язку та будівельної галузі до проекту програми економічного і соціального розвитку району.

Сектор відповідно до покладених на нього завдань:

1. Аналізує стан і тенденції розвитку паливно-енергетичного комплексу, галузей транспорту та зв'язку району, бере участь у визначенні його пріоритетів, формуванні напрямів інвестиційної політики та готує голові райдержадміністрації пропозиції, спрямовані на забезпечення сталого розвитку району.

2. Готує пропозиції до проекту місцевого бюджету, програми соціально-економічного розвитку району в частині, що належить до компетенції сектору.

3. Готує пропозиції щодо перспективного розвитку паливно-енергетичного комплексу району, насамперед за рахунок наявних місцевих видів палива та нетрадиційних і поновлюваних джерел енергії.

4. Забезпечує впровадження організаційно-розпорядчих і нормативних актів з питань енергозбереження в районі.

5. Збирає, узагальнює та аналізує інформацію про виконання актів законодавства з питань енергозбереження, програм енергозбереження та організаційно-розпорядчих документів з питань енергозбереження в районі.

6. Забезпечує організацію робіт з проведення енергетичних обстежень, розроблення проектів з енергозбереження, здійснення енергозберігаючих заходів з метою зменшення енергоспоживання бюджетними установами та організаціями району.

7. Здійснює підготовку відповідних інформаційних матеріалів з питань, що належать до його компетенції.

8. Розробляє і подає районній державній адміністрації та обласній державній адміністрації пропозиції щодо використання коштів, передбачених у бюджеті на реалізацію енергозберігаючих проектів у бюджетній сфері району.

9. Поширює кращий досвід здійснення енергоощадних заходів, сприяє участі місцевих підприємств і організацій у виставково-ярмаркових заходах, проведенні конференцій та семінарів.

10. Подає пропозиції щодо вдосконалення маршрутної мережі перевезення пасажирів та вантажів у межах району.

11. Подає пропозиції до тендерних комітетів для проведення конкурсів на визначення перевізників пасажирів на приміських та внутрішньо-районних автобусних маршрутах;

12. Аналізує потреби району в електроенергії, перевезенні залізничним, автомобільним транспортом, у послугах поштового зв'язку та визначає відповідність їх нормативним показникам.

******************************************************************

Проведення Форуму Енергоощадності

Львівська торгово-промислова палата організовує традиційний ФОРУМ ЕНЕРГООЩАДНОСТ1, який відбудеться 16 березня 2017 року у Приміщенні Львівської торгово-промислової палати, за адресою: м. Львів, Стрийський парк,14. Початок о 10.00 (реєстрація з 09 30).

Форум сприятиме популяризації економічних переваг енергоощадних проектів, а також інноваційних підходів до вирішення проблем цієї сфери, поширенню експертних та обґрунтованих рішень для ефективного використання енергії та для диверсифікації джерел отримання енергії.

У програмі Форуму - науково-практична конференція «Енергозбереження і нові можливості», тематика якої

• інноваційні технології створення комфортного житла,

• опалення та кліматизація;

• водопостачання та водовідведення;

• енергозбереження, альтернативна та відновлювальна енергетика;

• фінансові інструменти для реалізації проектів з енерго- та ресурсозбереження;

• навчальні проекти у сфері енергозбереження.

У рамках ФОРУМУ ЕНЕРГООЩАДНОСТІ відбудеться Контактна біржа - дво- та багатосторонні переговори підприємців, презентації як учасників конференції, так і всіх, хто зацікавлений у налагодженні контактів.

У роботі Форуму візьмуть участь підприємства та організації, що є власниками, розробниками, продавцями та споживачами енергоощадних технологій; органів виконавчої влади та місцевого самоврядування; наукових та навчальних закладів, галузевих асоціацій, екологічних організацій; фінансових установ та організацій

Просимо керівників субєктів підприємницької діяльності, промислових та комунальних підприємств розглянути можливість участі у роботі форуму.

 

******************************************************************

У Львівську облдержадміінстрацію надійшов лист ТзОВ "ТЕХМІК" щодо пропозицій встановлення енергозберігаючих світлодіодних світильників та іншої продукції енергозберігаючих напрямків.

Просимо керівників субєктів підприємницької діяльності, промислових, комунальних підприємств та бюджетних установ і організацій враховувати пропозиції ТзОВ "ТЕХМІК" у своїй діяльності.

 

******************************************************************

Реалізація проекту Глобального Екологічного Фонду (ГЕФ) та Агентства ООН з промислового розвитку (ЮНІДО)

  

Інформуємо, що проект Глобального Екологічного Фонду (ГЕФ) та Агентства ООН з промислового розвитку (ЮНІДО) “Підвищення енергетичної ефективності та стимулювання використання відновлюваних джерел енергії в агро-харчовій промисловості та інших малих та середніх підприємствах (МСП) в Україні” оголошує 2 етап конкурсу пілотних проектів по впровадженню енергоефективних заходів (включаючи впровадження стандарту енергетичного менеджменту ISO 50 001) та використанню відновлюваних джерел енергії (включаючи встановлення котлів на біомасі, отримання та використання біогазу, забезпечення гарячою водою від сонячних колекторів тощо).

В рамках конкурсу буде відібрано 15 пілотних проектів від підприємств агро-харчової та суміжних галузей (включаючи підприємства, що виробляють обладнання для використання відновлювальних джерел енергії), яким Проект надасть підтримку, підготувавши відповідні бізнес-плани та сприятиме в залученні інвестицій у формі грантових і кредитних ресурсів.

Для участі в конкурсі зацікавлені підприємства мають заповнити та надіслати не пізніше 15 березня 2015 року на електронну адресу I.Kyrylchuk@unido.org та ihorkyrylchuk@ukr.net анкету, що додається.

Додаткову інформацію можна отримати у національного координатора Проекту І.Кирильчука (+38-050-330-42-64).

З огляду на вищезазначене, просимо керівників підприємств та суб'єктів господарювання району розглянути питання щодо участі у конкурсі пілотних проектів.

 

******************************************************************

До відома керівників теплопостачальних підприємств:

 

КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ

ПОСТАНОВА

від 9 липня 2014 р. № 293

Київ

 

Про стимулювання заміщення природного газу у сфері теплопостачання

  

Кабінет Міністрів України постановляє:

 

1. Установити, що:

у разі виробництва теплової енергії для населення різниця між тарифом на виробництво теплової енергії на плогенеруючих установках (крім теплоелектроцентралей, теплоелектростанцій і атомних електростанцій) з використанням будь-яких видів палива та енергії (за винятком природного газу) і тарифом на виробництво теплової енергії для потреб населення на теплогенеруючих установках (крім теплоелектроцентралей, теплоелектростанцій і атомних електростанцій) з використанням будь-яких видів палива та енергії (за винятком природного газу) підлягає компенсації з державного бюджету;

розмір компенсації різниці в зазначених тарифах на виробництво теплової енергії не може бути вищим, ніж різниця між фактично встановленим тарифом на теплову енергію для населення та її собівартістю з урахуванням граничного рівня рентабельності не вище 21 відсотка;

для цілей цієї постанови термін “середньозважений тариф” означає тариф на виробництво теплової енергії (крім теплоелектроцентралей, теплоелектростанцій і атомних електростанцій) з використанням природного газу для бюджетних установ та організацій, інших споживачів (крім населення), визначений як співвідношення загальної суми доходів від провадження операційної діяльності теплопостачальних підприємств до загального обсягу відпуску теплової енергії для бюджетних установ та організацій, інших споживачів (крім населення), гривень/Гкал.

 

2. Рекомендувати:

1) Національній комісії, що здійснює державне регулювання у сфері комунальних послуг, визначити середньозважений тариф; /p>

2) Національній комісії, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики, для проведення компенсації, зазначеної у пункті 1 цієї постанови, встановити: /p>

тариф на виробництво теплової енергії на теплогенеруючих установках (крім теплоелектроцентралей, теплоелектростанцій і атомних електростанцій) з використанням будь-яких видів палива та енергії (за винятком природного газу) на рівні 90 відсотків середньозваженого тарифу;

тариф на виробництво теплової енергії для потреб населення на теплогенеруючих установках (крім теплоелектроцентралей, теплоелектростанцій і атомних електростанцій) з використанням будь-яких видів палива та енергії (за винятком природного газу) на рівні діючого у населеному пункті тарифу на виробництво теплової енергії з використанням природного газу для населення;

3) органам місцевого самоврядування сприяти реалізації інвестиційних проектів виробництва теплової енергії з використанням будь-яких видів палива та енергії (за винятком природного газу), в тому числі з відновлюваних джерел енергії.

 

3. Міністерству фінансів разом Міністерством регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства передбачити під час внесення змін до Закону України“Про Державний бюджет України на 2014 рік” бюджетну програму для проведення компенсації, зазначеної у пункті 1 цієї постанови, за рахунок зменшення обсягу видатків за бюджетною програмою 2761520 “Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на погашення заборгованості з різниці в тарифах на теплову енергію, послуги з централізованого водопостачання та водовідведення, що вироблялися, транспортувалися та постачалися населенню, яка виникла у зв’язку з невідповідністю фактичної вартості теплової енергії та послуг з централізованого водопостачання та водовідведення тарифам, що затверджувалися та/або погоджувалися органами державної влади чи місцевого самоврядування”.

 

4. Міністерству регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства разом з Міністерством енергетики та вугільної промисловості під час підготовки пропозицій до проекту Державного бюджету України на 2015 рік та наступні роки подавати Міністерству фінансів розрахунок прогнозованого обсягу заміщення природного газу іншими видами палива та енергії для виробництва теплової енергії для потреб населення в розрізі суб’єктів господарювання, що її виробляють, а також розрахунок компенсації, зазначеної у пункті 1 цієї постанови.

 

5. Міністерству фінансів під час визначення на відповідний рік обсягів компенсації Національній акціонерній компанії “Нафтогаз України” різниці між ціною закупівлі імпортованого природного газу та ціною його реалізації суб’єктам господарювання для виробництва теплової енергії для потреб населення зменшувати її обсяг виходячи з розрахунків, поданих відповідно до пункту 4 цієї постанови.

 

6. Міністерству регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства здійснювати моніторинг стану заміщення використання природного газу іншими видами палива та енергії у сфері теплопостачання.

 

7. Ця постанова набирає чинності з 1 жовтня 2014 року.

 

Інфраструктура об'єктів

 

Земельні ділянкики | Інвестиційні пропозиції | На початок | На головну сторінку

Наша адреса: 80700, вул. В.Чорновола, 3, м. Золочів Львівської області

E-mail: zolochiv_rda@ukr.net